زنگ هوشمند

مدارس، آموزشگاه ها، هتل ها و کارخانجات

هدف اصلی از طراحی و ساخت دستگاه زنگ هوشمند، یاری رساندن به مسئولینی است که وظیفه مدیریت زمان را در مراکز مختلفی مانند کارخانجات ، مدارس ،آموزشگاه ها ،ادارات ، بیمارستانها و ... بر عهده دارند. سخت افزاری مطمئن و دقیق با خروجی های متنوع ، به همراه نرم افزاری کاربردی با قابلیت برنامه پذیری آسان ، افراد را در اجرای منظم برنامه کاری روزانه و یا هفتگی یاری می رساند.

این دستگاه علاوه بر قابلیت های زنگ هوشمند ، تمام قابلیت های یک دستگاه اذان گوی تمام خودکار ماهواره ای کامل را نیز دارا می باشد. این قابلیت برای ارگان ها و مراکزی که اهتمام دارند برنامه روزانه خود را با وقت شرعی اذان هماهنگ کنند بسیار مناسب است. و می توانند به سادگی با برنامه ریزی دستگاه، وقت شرعی اذان را به عنوان مبنای زمانی دیگر زنگ ها و برنامه های خود قرار دهند.

 

مشخصات نرم افزاری دستگاه زنگ هوشمند مدرسه / کارخانجات :

 

 

 

دستگاه اذان گو چیست؟

دستگاه اذان گوی تمام خودکار ماهواره ای را در هر نقطه ای از ایران و جهان که نصب کنید بدون نیاز به عامل انسانی پس از محاسبه دقیق اوقات شرعی همان نقطه، بصورتخودکار و اتوماتیک آمپلیفایر شما را روشن نموده و برنامه پخش کامل اذان شامل قرآن ، اذان و نیایش و ... را اجرا می کند. محاسبه اوقات شرعی می تواند علاوه بر قوائد تائید شده موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ( جهت پخش اذان رسمی کشور ) بر اساس تمامی فرمول های استاندارد اوقات شرعی شیعیان و برادران اهل تسنن موجود در جهان نیز انجام شود. بدیهی است پخش اذان بر اساس نوع کاربر می تواند سه نوبته ( شیعه ) و پنج نوبته ( برادران اهل تسنن ) باشد.

 

    پخش اتوماتیک اذان ، در هر نقطه از ایران و جهان

 

دستگاه اذان گوی اتوماتیک هر جای جهان که نصب شود - بدون نیاز به تنظیم ساعت و مکان - پس از محاسبه اوقات شرعی همان نقطه بصورت اتوماتیک اذان و نیایش پخش می کند.

   


مشخصات سخت افزار ی دستگاه:

 

 

 

مدل های مختلف :

 

 

 

کاربرد زنگ هوشمند :