درباره ما

شرکت داده پشتیبان رهیاب  کار خود را در زمینه ارائه تجهیزات سمعی و بصری و سیستمهای لابراتوار زبان  از سال 1390 آغاز نمود. این شرکت تا بحال با تعداد زیادی از مراکز آموزشی و دانشگاهها و سازمانها همکاری نموده است و مراکز فوق را با جدیدترین سیستمهای پیشرفته تجهیز نموده است.

اهداف مهم شرکت

از جمله اهداف مهم شرکت داده پشتیبان رهیاب؛ همکاری مستمر با تمامی دانشگاهها و مراکز آموزشی کشور عزیزمان ایران بوده و در این راستا تعداد بسیار زیادی از دانشگاهها با تجهیزات پیشرفته این شرکت تجهیز گردیده اند .

گستره کار این شرکت به وسعت میهن عزیزمان ایران بوده و لذا اکثر مراکز آموزشی و دانشگاهی در تمامی استانها و شهرها از سیستمهای این شرکت استفاده نموده و این شرکت خدمات خود را به همگی مراکز ارائه می دهد.

در این خصوص این شرکت با بیش از یک دهه تلاش بی وقفه توانسته تعداد بیش از 200 مرکز آموزشی را در سراسر ایران اسلامی تجهیز نموده و با یاری خداوند متعال در این راه تلاش خود را ادامه خواهد داد.

بحث تجهیز مراکز آموزشی تنها منوط به امکانات سخت افزاری نبوده و در این راستا شرکت دیتا پشتیبان رهیاب تلاش می نماید در بحثهای جدی نرم افزاری و آموزشهای از طریق شبکه و اینترنت نیز کار خود را گسترش دهد و از این طریق این امکان را برای هموطنان عزیزمان فرا آورده تا بتوانند از سیستمهای جدید آموزشی از راه دور که مخصوصا در مراکز محروم بیشتر مورد نیاز می باشد بهره برداری بنمایند.