ویدئو پروژکتور/ دیتا پروژکتور جیبی

این محصول نسل نسبتا جدیدی از ویدئو پروژکتورهاست...

ویدئو پروژکتور/ دیتا پروژکتور جیبی

این محصول نسل نسبتا جدیدی از ویدئو پروژکتورهاست که با ابعاد بسیار کوچک و قابل حمل و تکنولوژی لامپ LED به بازار عرضه می گردد. در سالهای اخیر ویدئو پروژکتورهای جیبی مورد استقبال کاربران بسیاری در حوزه های مختلف قرار گرفته است.

این محصول نسل نسبتا جدیدی از ویدئو پروژکتورهاست که با ابعاد بسیار کوچک و قابل حمل و تکنولوژی لامپ LED به بازار عرضه می گردد. در سالهای اخیر ویدئو پروژکتورهای جیبی مورد استقبال کاربران بسیاری در حوزه های مختلف قرار گرفته است. نکته بسیار مهم در خصوص دیتا پروژکتورهای جیبی این است که بر خلاف دستگاههای بزرگ و حرفه ای شدت روشنایی پایینی دارند و در محیطهای تاریک و نیمه تاریک قابل استفاده هستند. بنابراین به کاربرانی که می خواهند در محیطهای بزرگ یا پرنور از امکانات این دستگاه استفاده نمایند، توصیه نمی گردد. با این حال جذابیتهای خاص مینی پروژکتورها همچنان پابرجاست و کاربران خاص خود را دارد. برندهای مختلفی نظیر اپتما، آیپتک، ویویتک و جن اپتیک اقدام به تولید ویدئوپروژکتور جیبی نموده اند که با قدرت نوردهی و امکانات متفاوتی که دارند در حال رقابت با هم هستند.

مورد استفاده اصلی پروژکتورهای جیبی در مصارفی نظیر دموی خدمات و محصولات، بازاریابی، جلسات کوچک مدیران و اساتید، پرزنت پروژه های دانشجویی و مصارف تفریحی و سرگرمی نظیر اتصال به موبایل و پخش تصاویر و فیلم است. چرا که می توانید از ویدئو پروژکتورهای جیبی در صورتی که فضا همانند سینما تاریک باشد به منزله یک سینمای خانگی استفاده کرد.

قیمت دیتاپروژکتورهای جیبی معمولا نسبت به مدلهای حرفه ای و بزرگ پایین تر است ولی با پیشرفت فناوری ساخت، این دستگاهها هم در حال قوی تر شدن و طبعا گرانتر شدن هستند. نسلی را که کمی بزرگتر از موبایل است ولی در کف دست جا می شود را در این سایت اصطلاحا مینی پروژکتور می نامیم و معمولا شدت روشنایی بالاتری نسبت به مدلهای مشابه دارند.


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...